فروشگاه اینترنتی بچه گانه تا بزرگسال

خرید اینترنتی خرید، درب منزل، پرداخت درب منزل، قیمت محصولات اینترنتی، قیمت لباس، فروش اینترنتی، فروشگاه اینترنتی، خرید ارزان

فروشگاه اینترنتی بچه گانه تا بزرگسال

خرید اینترنتی خرید، درب منزل، پرداخت درب منزل، قیمت محصولات اینترنتی، قیمت لباس، فروش اینترنتی، فروشگاه اینترنتی، خرید ارزان

لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046

خرید لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 

قیمت : 2050000 تومان

برند : Lego

خرید پستی لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 

قیمت لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 

 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.


 

نقد و بررسی تخصصی

Heroes of Justice Sky High Battle از سری Super Heroes لگو است که به  ماجرای یک فیلم پرداخته و در آن همزمان بتمن و سوپرمن حضور دارند. این مجموعه با 517 تکه یک مجموعه جذاب برای سنین 8تا14 سال است که با وجود دو قهرمان، این مجموعه جذاب تر شده است. Heroes of Justice Sky High Battleمربوط به فیلم إBatman vr Superman است که مربوط به جدال آن‌ها است و لگو سعی کرده است با پرداختن به این مجموعه، توجه طرفداران هردو قهرمان را به خود جلب کند.

«لگو» سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046

داستان فیلم

این فیلم مربوط به تقابل دو ابر قهرمان یعنی سوپرمن و بتمن است که برای اولین بار اتفاق می افتد و به دلیل کشته شدن یکی از دوستان بتمن در ماجرای درگیری سوپرمن در متروپلیس، بتمن از سوپرمن کینه به دل گرفته است و تصمیم دارد که انتقام او را بگیرد. لکس لوتر که از این دشمنی با خبر است سعی می کند از این شرایط به نفع خود استفاده کند و این دشمنی را تشدید می کند و مادر و همسر سوپر من را می رباید و شرط آزادی آن‌هارا، کشتن بتمن تعیین می کند. سرانجام در ماجرای در گیری این دو ابر قهرمان، سوپر کشته می‌شود وبتمن مادر وی را نجات می دهد و لکس نیز دستگیر می‌شود.

هواپیما و هلی‌‎کوپتر

هواپیما‌ی بتمن سعی شده است شبیه به نمونه اصلی این هواپیما در فیلم طراحی و تولید شود و همان لحظات را برای مخاطب تداعی کند. این هواپیما در قسمت پشتی یک اهرم دارد که با آن می توان بال‌های هواپیما را باز و بسته کرد اما مانند سایر وسایل لگو برای استفاده از آن باید با یک دست بدنه اصلی را گرفت، سپس اهرم را حرکت داد. در قسمت میانی هواپیما، کابین خلبان قرار داده شده که قابلیت باز شدن دارد و می توان فیگور بتمن را در آن قرار داد و این کار برای سن تعیین شده امکان پذیر است اما اگر سنین بالاتر مشغول این بازی شوند به دلیل کوچک بودن فضای داخلی کابین به سختی می توان فیگور را در آن قرار داد یا در کابین را باز کرد.جلوی ماشین بتمن یک اسلحه قرار داده شده است که با چرخاندن، چرخ دنده پشتی آن می توان با آن شلیک کرد. هلی‌کوپتر لکس نیز قابلیت شلیک دارد و در کابین آن نیز قابل باز شدن است و می‌توان فیگور لکس را در آن قرار داد. پره های این هلی کوپتر قابلیت چرخش دارند و همچنان بزگ ترها برای قرار دادن فیگور در کابین خلبان با مشکل مواجه می شوند.طراحی ماشین بتمن بیشتر شبیه قایق های تندرو است تا شبیه یک پرنده و این بار طراحی شگفت انگیزی در این فیلم وجود ندارد و درنتیجه در لگو این طراحی را مشاهده نمی کنیم.

فیگورها

 

 

این مجموعه 5 فیگور دارد که شامل:بتمن، سوپرمن، لکس لوتر، واندرومن و لوئیس است.بتمن در این مدل دارای یک اسلحه مجهز به قلاب است و لوئیس نیزیک دوربین عکاسی دارد. واندرومن نیز به‌یک شمشیر و یک سپر مجهز است که در این داستان به کمک بتمن برای مقابله با لکس می آید. طراحی هریک از این فیگورها سعی شده است تا حد امکان به نمونه اصلی در فیلم شبیه باشد تا به طور کامل آن شخصیت ها را برای مخاطب نمایان کند.

جمع بندی

سریSuper Hero از محصولات پرطرفدارلگو به‌خصوص برای کودکان است که همواره در دوران کودکی خود یک ابر قهرمان دارند و از او الگو می گیرند. این سری در مدل Heroes of Justice Sky High Battle به ماجرای در گیری بتمن و سوپرمن پرداخته و وجود هواپیما‌ی بتمن این مدل را هیجان انگیز تر کرده است. این مدل یک ابزار بسیار خوب برای پرورش تخیل کودکان است که با توجه به سن آن‌ها می تواند به رشدشان کمک کند.

 

 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.

 

 


تصاویر بیشتر

 





 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.




 

 

خرید لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 ارزان , لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 با قیمت ارزان , خرید Lego ارزان , Lego با قیمت ارزان , خرید پستی لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 ,خرید اینترنتی لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046, خرید لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 با قیمت 2050000 ,خرید لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 فقط 2050000 ,خرید Lego لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046 ,خرید Lego با قیمت 2050000,kharid لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046, gheymat لگو سری Super Heroes مدل Heroes of Justice Sky High Battle 76046